اینجا کربلاست

اینجا کربلاست
پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

زیارت قبر امام حسین (ع) از دور

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

امام صادق به سدیر فرمود: ای سدیر آیا هر روز حسین را زیارت می کنی؟ عرض کرد: فدایت شوم نه، فرمود:چقدر جفاکارید! سپس فرمود: آیا هر جمعه او را زارت می کنید؟ عرض کردم:نه، فرمود:آیا هر ماه او را زیارت می کنید؟ عرض کردم: نه، فرمود:آیا هر سال او را زیارت می کنید؟ عرض کردم: گاهی می شود!

حضرت فرمود: شما چقدر نسبت به حسین جفا می کنید!آیا نمی دانی که خداوند دو میلیون فرشته دارد که پریشان حال، بر حسین می گریند و او را زیارت  می کنند و خسته نمی شوند؟! چه مانعی دارد که قبر حسین را در هر جمعه پنج بار یا در هر روز یکبار زیارت کنی؟ عرض کردم: فدایت شوم، میان ما و او فرسنگهای بسیار فاصله است، حضرت فرمود: برو بالای بام، سپس به راست  و چپ  توجه کن، آنگاه سر به طرف آسمان بلند کرده، سپس به طرف قبله متوجه شده می گویی: « السلام علیک یا ابا عبدلله ، السلام علیک و رحمه الله و برکاته » اگر چنین کنی برای تو یک زیارت می نویسند، یک زیارت معادل یک حج و عمره است.

سدیر گفت:بیشتر روزها من بیشتر از بیست مرتبه چنین زیارت می کنم.


  • رضا نودهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی