اینجا کربلاست

اینجا کربلاست
پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

برکات دنیوی زیارت امام حسین (ع)

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ


در روایت است: زیارت امام حسین موجب زیادتی عمر و حفظ و صیانت جان و مال بوده و سبب فزونی روزی و رهایی از سختی ها و برآوردن حاجت است.

 

امام باقر فرمود: توصیه و امر کنید شیعیان ما را که به زیارت قبر امام حسین حرکت کنند، زیرا زیارت حسینی مایه ی زیادتی در رزق و عمر طولانی و رفع سوء و بدی خواهد بود،ْ بلکه به زیارت حسین رفتن بر  هر مؤمنی که به امامت او معترف است، یک فریضه است.

 

امام صادق فرمود: ای عبدالمک هرگز زیارت امام حسین را ترک مکن و بلکه اصحاب و یارانت را به این مسئله توصیه و امر بکن، خداوند در سایه زیارت حسین عمر تو را طولانی و رزقت را فراوان می کند و حیات و ممات تو را با سعادت قرین می گرداند و تو را در زمره ی سعادتمندان محسوب می کند.

 

به امام صادقعرض کردند: کمترین اثری که برای زائر قبر امام حسین چیست؟ فرمود:

 « کمترین اثرش این است که خداوند متعال او و خانواده و مالش را حفظ می کند تا به سوی اهل خویش بازگردد، و چون روز قیامت فرا رسد، خداوند حافظ او خواهد بود. »

 

امام صادق به ابو صباح کنانی فرمود:

« همانا نزد شما قبری است که هیچ فرد پریشانی نزد او نمی رود مگر آنکه خداوند از او پریشانی را دفع نموده و حاجتش را بر آورده می نماید، و همانا نزد او چهار هزار فرشته هستند که از هنگام شهادتش آشفته و غم آلود تا روز قیامت بر او می گریند. هر کس او را زیارت کند، وی را تا خانه اش بدرقه می کنند، و هر که مریض شود به عیادتش می روند و هر که بمیرد جنازه اش را تشییع می کنند. »

  • رضا نودهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی